Човек ще си помисли че си сменяваме колите.И двете 166-ци като са студени се чува този шум.Първо мислех че е от ролките ама са чисто нови.След това мислех че е съединителя,смених и него.На другата е по същият начин.Сега направих опит и запалих на отворен капак,декоративният капак бръмчи страхотно.Болтовете са се разхлабили леко и гумените шайбички са скъсани.Виж и този вариант
Известие
Collapse
No announcement yet.
Няколко проблема, които вече трябва да реша.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от achkar Покажи съобщениеМомчета стига с тоя оффтопик беКато деца сте
Сетих се друг проблем. Когато беше по-студено, като правих първо запалване се чуваше едно много гадно суркащо стържене веднага след като завърти и запали двигателя. При следващи запалвания на топъл двигател го няма тоя проблем. И сега не го прави или се чува за по-малко.
sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ
Comment
-
То май мойта алфа има сбор от проблемите на всички ви хаха... Направо да я пратя в Италия, да я разучат, че да не се излагат повечеАко в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi
Comment
-
По повод тракането при палене, когато сменях помпа на съединителя питах Бобо от какво може да е тракането и той каза, че най вероятно е вариатора. Незнам при дизелите дали е същото траканеLast edited by kartell; d.m.y г., 09:51.FIAT Punto 1,9 JTD
EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIMsigpic
Comment
-
И при мене се чува едно тракане точно в момента на запалването.
Къде ли не ходих и аз и всички вдигаха рамене докато не решихме да слагаме ксенон на принцесата.Оказа се че тракането идва от радиаторчето което е отляво до големия радиатор(не знам за какво е).Скъсан болт!
Хванах го със свинска опашка за сега и престана да тропа.
Да питам нещо.
Искам да го заварят въпросния болт,ама ме е страх че при заваряването може да стане нещо на електрониката.
Има ли такава опастност?Alfa 166 2,4 jtd
Alfa 33 1,7-беше на жената
Toyota Passeo-новата на жената
Всички четем упътването когато няма смисъл
Comment
-
Първоначално публикувано от achkar Покажи съобщениеКогато беше по-студено, като правих първо запалване се чуваше едно много гадно суркащо стържене веднага след като завърти и запали двигателя. При следващи запалвания на топъл двигател го няма тоя проблем. И сега не го прави или се чува за по-малко.
Може би от стартера?
Comment
-
Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщениеИ моята като поработи се запотява стъклото - точно там където духат въздушните струиики стават две петна. Отначало дори мислех че е мазно от мазен парцал, но като гледам коментарите се обеждавам , че е от антифриз и трудно се бърше. Поскърцването при мен е отляво и то не при дупка-да претропа, а например при легнал полицаи - когато се разтяга колелото...
Comment
-
Първоначално публикувано от emil georgiev Покажи съобщениеи при мен мазнеше стъклото от пробит радиатор на парното,sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ
Comment
-
Първоначално публикувано от emil georgiev Покажи съобщениеи при мен мазнеше стъклото от пробит радиатор на парното,Alfa Romeo is a wonderful way of life!
Comment
-
Момчета, помагайте!!! Лампите на мигачите на таблото не светят или почти не се виждат. Като пусна аварийни не свети само цъка, като дам ляв почти винаги не се вижда, а десен много леко, но се вижда. Преди не му обръщах внимание като лявата стрелка светеше по-слабо, щото дясната светеше нормално. От какво ще да е?Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi
Comment
-
Първоначално публикувано от achkar Покажи съобщениеМомчета, помагайте!!! Лампите на мигачите на таблото не светят или почти не се виждат. Като пусна аварийни не свети само цъка, като дам ляв почти винаги не се вижда, а десен много леко, но се вижда. Преди не му обръщах внимание като лявата стрелка светеше по-слабо, щото дясната светеше нормално. От какво ще да е?
Чувал съм, че ново е над 50 евра/дано да не съм разбрал правилно/. Обикновено се купува втора употреба. Ако има колеги, които са по-запознати да споделят.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Сега като седнах, пак се върна на старото. По-слаб ляв, нормален десен и средно аварийниLast edited by achkar; d.m.y г., 21:23.Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi
Comment
Comment