Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко проблема, които вече трябва да реша.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Човек ще си помисли че си сменяваме колите.И двете 166-ци като са студени се чува този шум.Първо мислех че е от ролките ама са чисто нови.След това мислех че е съединителя,смених и него.На другата е по същият начин.Сега направих опит и запалих на отворен капак,декоративният капак бръмчи страхотно.Болтовете са се разхлабили леко и гумените шайбички са скъсани.Виж и този вариант
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #32
      Аз не разбрах кое би суркало така?
      Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
      Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от achkar Покажи съобщение
        Момчета стига с тоя оффтопик бе Като деца сте Сетих се друг проблем. Когато беше по-студено, като правих първо запалване се чуваше едно много гадно суркащо стържене веднага след като завърти и запали двигателя. При следващи запалвания на топъл двигател го няма тоя проблем. И сега не го прави или се чува за по-малко.
        Колега, напълно те разбирам. И при мен е така. Ако откриеш проблема, непременно сподели...
        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

        Comment


        • #34
          То май мойта алфа има сбор от проблемите на всички ви хаха... Направо да я пратя в Италия, да я разучат, че да не се излагат повече
          Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
          Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

          Comment


          • #35
            По повод тракането при палене, когато сменях помпа на съединителя питах Бобо от какво може да е тракането и той каза, че най вероятно е вариатора. Незнам при дизелите дали е същото тракане
            Last edited by kartell; d.m.y г., 09:51.
            FIAT Punto 1,9 JTD
            EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
            sigpic

            Comment


            • #36
              И при мене се чува едно тракане точно в момента на запалването.
              Къде ли не ходих и аз и всички вдигаха рамене докато не решихме да слагаме ксенон на принцесата.Оказа се че тракането идва от радиаторчето което е отляво до големия радиатор(не знам за какво е).Скъсан болт!
              Хванах го със свинска опашка за сега и престана да тропа.

              Да питам нещо.
              Искам да го заварят въпросния болт,ама ме е страх че при заваряването може да стане нещо на електрониката.
              Има ли такава опастност?
              Alfa 166 2,4 jtd
              Alfa 33 1,7-беше на жената
              Toyota Passeo-новата на жената
              Всички четем упътването когато няма смисъл

              Comment


              • #37
                По принцип когато се заварява по купето, трябва да махнеш клемите на алумолатора.
                FIAT Punto 1,9 JTD
                EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от achkar Покажи съобщение
                  Когато беше по-студено, като правих първо запалване се чуваше едно много гадно суркащо стържене веднага след като завърти и запали двигателя. При следващи запалвания на топъл двигател го няма тоя проблем. И сега не го прави или се чува за по-малко.

                  Може би от стартера?
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                    И моята като поработи се запотява стъклото - точно там където духат въздушните струиики стават две петна. Отначало дори мислех че е мазно от мазен парцал, но като гледам коментарите се обеждавам , че е от антифриз и трудно се бърше. Поскърцването при мен е отляво и то не при дупка-да претропа, а например при легнал полицаи - когато се разтяга колелото...
                    и при мен мазнеше стъклото от пробит радиатор на парното,

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от emil georgiev Покажи съобщение
                      и при мен мазнеше стъклото от пробит радиатор на парното,
                      И при мен може да е такава работата, защото губя антифриз. Но пък само два пръста от началото на зимата. Мога ли намясто да проверя радиатора на парното или трябва да го свалям?...
                      sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от emil georgiev Покажи съобщение
                        и при мен мазнеше стъклото от пробит радиатор на парното,
                        Колега а става ли да се залепи този радиатор или трябва нов ! Защото предполагам че и при мен е същата работа и на мене ми мазнее !
                        Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                        Comment


                        • #42
                          А на моя стар параход дали има такава щека за нивото на маслото в кутията.

                          Comment


                          • #43
                            Момчета, помагайте!!! Лампите на мигачите на таблото не светят или почти не се виждат. Като пусна аварийни не свети само цъка, като дам ляв почти винаги не се вижда, а десен много леко, но се вижда. Преди не му обръщах внимание като лявата стрелка светеше по-слабо, щото дясната светеше нормално. От какво ще да е?
                            Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от achkar Покажи съобщение
                              Момчета, помагайте!!! Лампите на мигачите на таблото не светят или почти не се виждат. Като пусна аварийни не свети само цъка, като дам ляв почти винаги не се вижда, а десен много леко, но се вижда. Преди не му обръщах внимание като лявата стрелка светеше по-слабо, щото дясната светеше нормално. От какво ще да е?
                              Твърде вероятно е да е реле за мигачите. То се намира на таблото на бушоните, което е под волана и доколкото разбирам от книжката е средното от трите.
                              Чувал съм, че ново е над 50 евра/дано да не съм разбрал правилно/. Обикновено се купува втора употреба. Ако има колеги, които са по-запознати да споделят.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Сега като седнах, пак се върна на старото. По-слаб ляв, нормален десен и средно аварийни
                                Last edited by achkar; d.m.y г., 21:23.
                                Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

                                Comment

                                Working...
                                X